Cesta: Produkty / Reklamační řád
Reklamační řád
- V případě porušení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
- Při dodání zboží jeho doručením na zadanou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.
- Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
- Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.vsenastrechu.cz vada k reklamaci, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.
- Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
Onduline SM, s.r.o., Zakouřilova 28/1096, Praha 149 00, tel.: 272 937 450, fax: 272 937 451 resp. na e-mailové adrese info@onduline.cz. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. - Obratem po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).
- Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad - fakturu a záruční list.
- V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen zboží zabalit. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
- Použití materiálů jakož i jejich skladování a montáž se řídí „ záručními podmínkami ". Právo na záruku zaniká, pokud kupující takové podmínky nesplnil.
- V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena výměnou zboží, finanční kompenzací nebo vrácením zaplacené kupní ceny.
Kontakt
Onduline SM, s.r.o.Zakouřilova 28/1096
149 00 Praha 4 - Chodov
- IČ: 49683071
- Telefon: 267 913 949, 272 921 064, 272 937 450
- Fax: 272 937 451
- Po - Pá, 8 - 16 hod
- E-mail: info@onduline.cz
- Internet: www.onduline.cz